Felanmälan

- Teknisk service

 

Du kan felanmäla problem som INTE är akuta via e-post. E-posten läses dagligen och felanmälan kommer att vidarebefordras till ansvarig för åtgärd. Beskriv noga vad du vill felanmäla och på vilken plats felet återfinns. Använd exakt adress för att ange platsen.

OBS! Om du misstänker vattenläcka - ring oss!

Snabbare och smidigare att rapportera fel
i Åmål och Säffle

Nu är det ännu enklare att lämna synpunkter eller göra felanmälan via kommunens hemsida. Du kan smidigt felanmäla gator, gång och cykelvägar, gatubelysning, parker, lekplatser, spår och leder  m.m. Fyll i formuläret nedan eller ladda ned appen "Felanmälan Säffle-Åmål" till din smartphone från Google Play store eller Appstore.

I appen beskriver du felet och väljer plats på kartan. Om du vill kan du bifoga en bild och begära återkoppling från oss via e-post eller sms.
För att ladda ner appen söker du efter ”Felanmälan Säffle-Åmål teknik- och fritidsförvaltning".

 

Android: Sök i Google Play store eller klicka här.

Iphone:  Sök i App Store eller klicka här.

Om du har en app för läsning av QR-koder (en form av streckkod) installerad på mobiltelefonen kan du skanna bilden ovan. Du skickas då direkt vidare till nedladdningssidan för felanmälningsappen.

 

Du kan också ringa direkt till vår kundtjänst på tel: 0532-173 02.


Felanmälan via formulär

När du felanmäler via formuläret nedan kan du välja att få automatisk återkoppling när ärendet är registrerat, åtgärdat och avslutat genom att fylla i dina kontaktuppgifter.

För att fylla i formuläret klicka här >

KONTAKTINFORMATION

Kundtjänst teknik & fritid
Öppettider vardagar kl. 08.00-16.00
Lunchstängt kl. 12.00-13.00

Telefon: 0532-173 02, 0533-68 17 50
E-post: kundtjanst.teknikfritid
@saffle.se

Efter kontorstid kontakta SOS Alarm på telefon 054-83 06 90

APP FÖR FELANMÄLAN

Android: Google Play store.

Iphone: App Store.

Sidan uppdaterades 2017-09-20

Synpunkter på sidan?